0 głosów
386 wizyt
w Silnik przez użytkownika
Witam
Pacjent passat b5 1.9 tdi 130km
Po wymianie turbiny, nowe przewody, egr nowy.
Auto jest lekkim mułem przy niskich obrotach, gaz w podłodze a auto nie rwie do przodu. Przy lekkim odjęciu gazu i ponownym dodaniu auto leci aż miło. Mechanik mówił że to wina zapchanego katalizatora. Faktycznie to kat? Jeżdżę trasy także przepalenie go to nie problem tylko w jakich też prędkościach a raczej go wtedy obrotach trzymać?
Pozdrawiam
field1

3 odpowiedzi

0 głosów
przez użytkownika
Pytanie czy turbo nowe, a moze regenerowane? Często dzieje się tak, że regenerowane nie wstają jak powinny. Próbowałeś przytrzymac auto na obrotach tak zeby turbo zdążyło nadmuchac i wtedy ostro przyspieszyć?
0 głosów
przez użytkownika
Egr?
Jak by katalizator był zawalony rozlaczy wydwch dla testow. A wydala w miare spaliny? Moze tez cos wtedy na sile pcha przez egr. Jak tylko wymontujesz to szpekoem od egr przemyc jesli to to dac do firmy co robi to profesjonalnie. Jak dawal olej do spalania moze być zasadzony.
0 głosów
przez użytkownika
Oddaj kat do prania i będziesz bardziej ekologiczny... Rozumiem że turbina puściła olej do układu stąd zapchany kat??
...